sobota, 24 października 2015

Mini haul

Byłam dzisiaj na zakupach w Factory i kupiłam fajne rzeczy. Oto one:

1. Przepiękna czapka :3 Zakochałam się w niej <3 Jest naprawdę wygodna, a te pompony... Cudo!!


Sklep: house
Cena: 14, 94 zł (z rabatem)




2. Pierwszy tom z serii "Jednorożec". Zobaczymy, czy będzie godna polecenia i czy kupię kolejne części...

Okładka śliczna 

Sklep: Księgarnia Matras
Cena: 15,92 zł  ((chyba) z rabatem)
3. Razem z książką kupiłam zakładkę do książki. Zwykła zakładka. Szału nie ma.

Sklep: Księgarnia Matras
Cena: 1,99 zł
4. Czas na jakąś gazetę, a mianowicie - Komputer Świat.


Sklep: Delikatesy Centrum
Cena: 10,90 zł

5. Słodycze! :D "Milka Lila Stix" zawitała w mym domu :)

Opakowanie ciekawe :P

Zapach - czekolada <3

Sklep - Delikatesy Centrum
Cena - 4,99 zł
To tyle :) Oczywiście zakupy spożywcze były, ale kogo ciekawi, czy kupiłam mleko?
Mam nadzieję, że się podobało :) Do zobaczenia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz