poniedziałek, 21 września 2015

TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel

 Cześć! Wracam do Was po dość długiej przerwie :) Chciałam na tym blogu zrobić jakiś TAG... Pomyślałam, że najlepszy byłby TAG "Mój zwierzęcy przyjaciel". Miłego czytania :)

1. Jak nazywa się twój zwierzak?
Mój zwierzak ma na imię Norka ;)

2. Jakiej rasy jest twój zwierzak?
Jest to chomik syryjski.

3. Jak długo jest z tobą?
Jest ze mną od 9 grudnia 2014 roku i oby była jak najdłużej <3

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Na Mikołajki ;)

5. Ile ma lat?
Będzie miała ok. roku.

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka? 
Czasami wspina się po szczebelkach klatki. Jak kółko jej się zaklinuje w trocinach, to wchodzi na swoją "zabawkę" i siedzi jak królewna ;)

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
Zabawia mnie, kiedy jestem smutna. Jest dla mnie przyjacielem <3 ;)

8. Ulubione chwile?
Kiedy biorę ją przed dom, żeby zjadła trochę koniczyn i "napycha" sobie roślin do polich i wygląda potem jak bułka :3

9. Jak nazywasz swojego zwierzaka? 
Norka, Norucha, Noruch, Norusława, Krówsko, Bydlak :3

10. Czy jest coś, co cię w nim denerwuje?
Jak ugryzie, to do krwi :3 I strasznie sika w klatce ;)


Jak Wam się spodobał ten tag? Chcecie takich więcej? Pozdrawiam i do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz