niedziela, 27 września 2015

20 faktów o mnie

Cześć! Chciałabym, żebyście poznali mnie lepiej. Dlatego postanowiłam napisać post o mnie, czyli TAG: 20 faktów o mnie". Zapraszam :)

1. Mam na imię Jagoda (co pewnie już wiecie :P)
2. Jestem szóstoklasistką
3. Uczę się dość dobrze (skromność)
4. Mieszkam w okolicy Krakowa.
5. Umiem grać na gitarze
6. Uwielbiam słodycze
7. Jestem najmłodsza z klasy
8. W przyszłości chcę zostać psychologiem/pedagogiem
9. Kocham zwierzęta
10. Bardzo lubię grać w gry komputerowe
11. Jestem gadżeciarą
12. Uwielbiam rzeczy zrobione własnoręcznie
13. Lubię rysować i malować.
14. Bardzo często choruję :(
15. Nigdy nie złamałam żadnej kończyny
16. Lubię grać w piłkę nożną i siatkówkę
17. Uwielbiam się śmiać
18. Ominęła mnie zerówka, co mi wyszło na dobre :)
19. W przedszkolu ZAWSZE byłam narratorem na przedstawieniach, ponieważ najlepiej czytałam :3
20. Uwielbiam ubrania w kwiaty <3

To na tyle :) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz